NOVINKA | HUGO BOSS - Boss Bottled

Buď mužem dneška
Žij naplno každý den, každou hodinu – s BOSS BOTTLED


BOSS BOTTLED odhaluje další kapitolu kampaně "Man of Today" a stojí před novým úkolem: inspirovat muže, aby ukázali světu, kdo skutečně jsou prostřednictvím svých činů a hodnot, podle kterých žijí svůj život. BOSS BOTTLED, jedna z nejvýraznějších ikon na poli vůní pro muže za posledních 20 let, zahájila první kampaň "Man of Today" v roce 2014. Její účel byl zahájit celosvětovou diskuzi o významu mužnosti a úspěchu v dnešním moderním světě. Nyní BOSS BOTTLED usiluje o to, aby muži odkudkoli sdíleli a oslavovali své rozdílné představy o úspěchu. Tímto způsobem BOSS BOTTLED zachycuje snímek toho, jak se mužnost vyvinula v to, co znamená dnes.

NOVÁ TVÁŘ VŮNĚ
Další kapitolu kampaně "Man of Today" přivede k životu nová tvář BOSS BOTTLED – herec Chris Hemsworth, muž, který jedná podle svých vlastních zákonů integrity: "Kampaň Man of today reprezentuje myšlenku, že činy znamenají více než slova – princip, se kterým se ztotožňuji a podle kterého se snažím žít svůj život. Jedna věc je mluvit o tom, co chcete udělat, ale je úplně něco jiného toho opravdu dosáhnout. Je to postoj, který mi vnukli rodiče a doufám, že i já ho předám svým dětem. Vše je o čestnosti a integritě, což je něco, čeho je skvělé být součástí. Součástí BOSS BOTTLED." Říká ambassador vůně, Chris Hemsworth.

V září tohoto roku nová kampaň "Man of Today" naváže na tu předchozí. Chce povzbudit muže na celém světě, aby ukázali, že dostojí svého slova. Aby dávali na odiv svůj vlastní pohled na svět – každou hodinu, každý den.

Pro novou kampaň byly vytvořeny tři typy podmanivých vizuálů, které zachycují podstatu dnešního muže. Chris Hemsworth je na nich vyobrazen před dynamickým městským horizontem. Televizní kampaně se ujal renomovaný režisér Nicholas Winding Refn, fotografoval Nathaniel Goldberg a PR snímky pořídil Frederic Auerbach.

VŮNĚ
Elegantní dřevité akcenty odrážejí komplexní strukturu vůně, která je stejně všestranná a bohatá na kontrasty jako její nositel. Hodinu po hodině se vůně rozvíjí a získává nový rozměr. Inspiruje tak muže po celý den. Výsledkem je vůně stejně současná a významná jako při prvním uvedení. Je to symbol maskulinity, která je přirozenou součástí každého okamžiku mužů po celém světě.

FLAKON – DESIGN LIMITOVANÉ EDICE
K příležitosti kampaně "Man of Today" 2017 BOSS představí omezený počet limitovaných sběratelských edicí BOSS BOTTLED dostupných od září 2017.

DIGITÁLNÍ KAMPAŇ "MAN OF TODAY"
Od září 2017 a v průběhu roku 2018 bude kampaň probíhat na více platformách a bude představovat dynamickou sérii, která umožní posunout dnešní problematiku "Man of Today". Půjde o spolupráci s influencery, kteří se podělí o to, co pro ně znamená "mužnost". Tímto způsobem budou muži na celém světě povzbuzováni k tomu, aby ukázali svou vlastní vizi, což umožní BOSS BOTTLED zachytit skutečný globální obraz toho, co mužnost znamená pro muže dneška.

#ManOfToday
BOSS BOTTLED je dostupný v těchto mililitrážích: 50ml, 100ml

Boucheron Jessica Zoella Jil Sander Thalgo Eksperience Kocostar Marionnaud Erborian YSL Missoni Cacharel Qudo Karl Lagerfeld Human+Kind