HUGO BOSS - HUGO Urban Journey


UVOLNĚTE UZDU SVÉ ZVÍDAVOSTI A PUSŤTE SE DO OBJEVOVÁNÍ MĚSTA S NOVOU VŮNÍ
HUGO URBAN JOURNEY #YOURTIMEISNOW


Společnost HUGO Parfums otevírá další kapitolu kampaně #YourTimeIsNow v podobě nové vůně HUGO Urban Journey. Ta má povzbudit takzvanou Generaci Y, aby začala objevovat město, které leží hned za prahem jejích domů, než se pustí do světa za ním. Na poslední zastávce této různorodé cesty uvidíte oficiální tvář vůní HUGO Zaca Efrona, jak povzbuzuje dnešní mladé, aby vítali nové příležitosti a snažili se prožít svůj život naplno.

Už více než 20 let zastupuje HUGO generaci, která si chce věci dělat po svém. Generaci, která věří, že život patří jim. Ve snaze vzdát hold jejich příběhům spustila společnost HUGO Man roku 2017 kampaň #YourTimeIsNow oslavující lidi, kteří vítají nové příležitosti a hledají život, který by byl definován jejich nadějemi a sny.

Nyní společnost HUGO Parfums zve tytéž hledače nových zážitků k objevování nečekaného a k pátrání po dobrodružství ve městě kolem sebe. V čele se Zacem Efronem, který je ztělesněním městského objevitele, kampaň slouží i jako výzva dnešním mladým, aby obohatili své životy o úžasné zážitky, které jim betonová džungle může nabídnout.

„Je snadné nechat se unášet životem jako leklá ryba proudem. To ale můžete změnit… Pokud se rozhodnete, že budete aktivně vyhledávat nová dobrodružství. Máme jen jeden život, a proto bychom z něj měli vytěžit maximum. Nyní nastal čas začít objevovat, co máme přímo pod nosem. Rozhodněte se dnes pro dobrodružství a uvidíte, že změní váš pohled na svět. Váš čas nastal právě teď. Na co čekáte?“ Zac Efron – Oficiální tvář HUGO Man

Limitovaná edice HUGO Urban Journey
Díky povzbuzujícím tónů moriny dlouholisté a intenzivního aromatického motivu černého čaje v srdci limitovaná edice HUGO Urban Journey okamžitě zaujme a vzbudí zvědavost. Zapaluje jiskru touhy po dobrodružství, která doslova burcuje majitele vůně, aby se pustil do objevování svého okolí. Guajakové dřevo v základu vyjadřuje ryzí mužnost a sebedůvěru, což vytváří dokonale vyvážený portrét ideální vůně pro muže generace Y.

Flakon ztělesňuje dobrodružnou duši vůně. Tvar čutory a ikonický minimalistický design, který se stal inspirací pro celé generace a který se prakticky nezměnil dlouhých 20 let, to je jasný symbol neuhasitelné touhy po objevování, kterou značka HUGO vyniká. Inovativní design betonu odkazuje k samotné esenci vůně HUGO Urban Journey. Stejně jako musí člověk obejít roh, aby se mohl pustit do objevování města, je i flakon zobrazen na obou stranách krabičky. Vybízí tak svého majitele, aby změnil úhel pohledu, pokud chce uvidět celý obrázek.

Každý obláček vůně HUGO Urban Journey vás doslova nakopne k činu a poví vám jasným hlasem: Dnes je ten den. Tak ho nepromarněte!



Boucheron Jessica Zoella Jil Sander Thalgo Eksperience Kocostar Marionnaud Erborian YSL Missoni Cacharel Qudo Karl Lagerfeld Human+Kind