NOVINKA | COACH - Eau de Toilette

COACH Eau de Toilette je poslední vrcholný doplněk, ztělesňující hodnotu a odkaz ikonické americké luxusní značky. Pocházející z chladné městské atmosféry New York City, je to oduševnělá odvážná, energická vůně symbolizující současnou, rozhodnou nezávislou ženu, moderní klasiku.

PŘÍBĚH ZNAČKY COACH
Coach – originální americký módní dům zaměřený na luxusní kožené doplňky byl založen v roce 1941 v srdci Manhattanu. Ze skromné malé rodinné dílny v New Yorku se Coach stává ikonickou globální livestylovou značkou, která nabízí bezchybnou kvalitu, řemeslné zpracování a design. Na počátku historie značky Coach se zakladatel Miles Cahn inspiroval typickou americkou tradicí – baseballem a s ním spojenou obnošenou baseballovou rukavicí měkkou na dotek, která v průběhu času získává svou nezaměnitelnou patinu a krásu, kterou si nese i historie této značky. Tento duch i dnes značku inspiruje a ovlivňuje každý její kreativní krok.

COACH DNES
Od roku 2013 pod vedením Výkonného kreativního ředitele Stuarta Veverse se Coach v mnoha ohledech vrátil ke svým kořenům s novou interpretací moderního luxusu. Styl je vice než postoj, je o autenticitě, kreativitě a individualitě. Stuart Vevers vložil do značky dávku modernosti a drzosti, přestože stále zachovává podstatu a zakladatelské hodnoty značky. Coach ve svém sortimentu míchá ikonický americký styl zahrnující nejen kožené doplňky, ale I celou ready-to-wear kolekci stejně jako obutí a doplňky pro muže i ženy. Do teď chyběl v portfoliu Coach jeden element: ikonická vůně. Stuart Vevers byl součástí každého kroku kreativního procesu vývoje vůně Coach Eau de Toilette, sby zajistil opravdovou prezentaci všeho, co značka představuje. V roce 2016 Coach oslavuje 75. výročí uvedením nové vůně.

VŮNĚ
Coach Eau de Toilette se nechává inspirovat intepretací vůně moderního luxusu pramenícího z cool městské atmosféry New Yorku. Stejně jako kreace z kůže této značky, je to vrcholný nadčasový doplněk. Vytvořena parfuméry Soniou Constant a Natalií Gracia-Cetto, je to květinově zelená vůně inspirovaná spontánní energií a elegantním stylem města New York. Vůně plná kontrastů, Coach Eau de Toilette se otevírá do čerstvé hrušky, která dává průchod nadčasové a elegantní bílé růži Alba předtím než se promění do základu smyslného cedrového dřeva. To je essence Coach ženy.

FLAKON
Ženský smyslný flakon – těžký skleněný oválný flakon s charakteristickým Coach logem. Jeho vršek je tvarován do stříbrného “otočného zámku” imitující ikonické zavírání nejznámějších kabelek Coach. Typická visačka v provedení růžové kůže se stříbrným kovem je luxusním finálním zakončením. Logo s dvojspřežím a kočárem, trvalý symbol řemeslné zručnosti, je decentně vytlačeno ve skle.

BALENÍ
Oslava luxusního odkazu kožených výrobků Coach, krabička (balení) znázorňuje podstatu Coach kožených kabelek – příjemná na dotek v provedení měkce růžové barvy s kontrastujícím stříbrným logem. Balení Eau de Toilete evokuje obojí – ženskost a smělost ve spojení s ikonickým logem s koňským dvojspřežím a kočárem.

TVÁŘ ZNAČKY
Chloë Grace Moretz začala hrát už ve svých sedmi letech a do svých 18. narozenin hrála ve více než třiceti úspěšných filmech. V roce 2015 se stala tváří jarní ready-to-wear Coach kolekce, první nového návrháře značky Stuarta Veverse. V roce 2016 se objevuje v kampani na Coach Eau de Toilette a stává se tak pravou ambasadorkou značky. Moretz ztěleňuje hodnoty značky Coach – americkou dívku, mladistvou, moderní a autentickou ve své přirozené kráse, se svěží tváří a nespotaností.

REKLAMNÍ KAMPAŇ
Chloë se vydává na cestu, super americkou jízdu nekonečných možností ve starém klasickém cadillaku. Hoví si v luxusních kožených sedadlech, prohřátých letním sluncem. Je to moment osvobození, který ji přenáší do elekrizujícího a energického města New York. Stephen Meisel, který fotil kampaň, propadl kouzlu Chloë během focení a vtiskl jejího volného ducha a vnitřní krásu do svých fotografií.