NOVINKA - CAROLINA HERRERA / GOOD GIRL





CAROLINA HERRERA PŘICHÁZÍ S NOVOU VŮNÍ, KTERÁ ZTĚLESŇUJE ŽENSKOST A SMYSLNOU DUALITU MODERNÍ ŽENY VE STYLU CAROLINY HERRERY.

New York, 12. červenec, Carolina Herrera hrdě představuje GOOD GIRL, ultra-ženskou vůni, která ztělesňuje pojetí dnešní moderní ženy. GOOD GIRL se těší duální povaze –  její ženskosti a smyslnosti, nadčasové eleganci a decentnímu rebelství. Její beznadějné romantičnosti a nebojácné nezávislosti. Dům značky Carolina Herrera vytvořil vůni, která zachycuje a oslavuje svoji skvostnou a temperamentní různorodost.

GOOD GIRL - SÍLA, DUALITA, SEBEVĚDOMÍ, ODVAHA
Již před více než čtyřmi roky přišla Carolina Herrera de Baez – kreativní ředitelka vůní značky Carolina Herrera – s revoluční znalostí vývoje vůní, kterou zapojila i při vytváření vůně GOOD GIRL. Každá součást vůně je odrazem ženy ve stylu Caroliny Herrery. Průzračný flakon, půlnočně modrá lodička se zlatým jehlovým podpatkem, vytváří souhrn požitků. Jak vůně, tak flakon, tvoří smyslný, sebejistý, ženský a mocný charakter ženy, která nosí vůni GOOD GIRL.

SPOLUPRÁCE A KAMPAŇ
K vytvoření vůně GOOD GIRL se Carolina Herrera de Baez obrací na slavnou parfumérku Louise Turner. Známou pro svoji dobrodružnou a inovativní tvorbu. LouIse Turner je skvělou parfumérkou, která je schopna zachytit ve vůni vzrušení a potěšení dnešní sofistikované ženy.

K nafocení tiskové kampaně byl přizván renomovaný fotograf Mario Testino, který přivádí GOOD GIRL k životu skrz sérií snímků, jež zachycují podstatu vůně. Ve spolupráci se super modelkou a múzou, Karlie Kloss, Testino vytváří kouzlo, které spojuje ženskou smyslnost s tajemstvím. Současně ve filmu zachycuje i inteligenci a hravost - půvabná GOOD GIRL se stává neomluvitelně svá.

KAMPAŇ
Vytvoření nové kampaně v podobě GOOD GIRL se otevírá příběh tak energický a sympatický – krátký film, který vyzdvihuje zážitek být GOOD GIRL. Film se soundtrackem Chrise Isaaka s názvem „Baby Did a Bad Bad Thing” otevírá prostředí New Yorku za setmění, kdy Karlie Kloss je oblečena v dlouhých černých šatech z dílny domu Caroliny Herrery, kterým dominují flitry a boční rozparek. V kombinaci s vysokými podpatky kráčí po ulicích New Yorku.

S energií filmové superhrdinky ovlivňuje všechny a všechno, co míjí: auta bourají, novinové stánky explodují, muži jsou uchváceni její přítomností. Vzniká tak vyzývavý, provokativní, zábavný a tak jedinečný film GOOD GIRL.

Černá a bílá… Tmavá a světlá... Hodná holka a zlobivá holka. Carolina Herrera New York představuje GOOD GIRL, vůni evokující smyslnost, která se zrodila z překrásně rozporuplných ingrediencí a všudypřítomné rozdílnosti moderních žen a moderního života. GOOD GIRL je oslavou spontánnosti, složitosti a síly ve vůni, která ztělesňuje její paradoxní povahu, přitom je však jednoduchá a zcela návyková.



GOOD GIRL je vyjádřením nespoutané elegance a důvtipu domu Carolina Herrera. GOOD GIRL je tvorbou proslulé parfumérky Louise Turner, která zde vyjadřuje dualitu hodné holky, která má jak světlé stránky, tak i ty stinné. Tato inovativní vůně, která zachycuje úžasné složitosti ženy, je tvořena netradičními a výjimečnými ingrediencemi. Sladká a lákavá signatura jasmínu dává vůni GOOD GIRL svěžest a ženskost. Stinná část GOOD GIRL je tvořena bohatým aromatem kakaa a bobů tonka. Mandle a káva dávají vůni GOOD GIRL okamžitou živost. Tuberóza, na kterou Louise vsadila jako na „divokou kartu“, je extrahována novým způsobem a vytváří tak bohaté aroma a dává vůni plynulost a ženskost.

FLAKON
Zřídkakdy ztvární flakon osobitost vůně tak, jako je tomu u vůně GOOD GIRL. Skleněný flakón ve tvaru lodičky na velmi vysokém podpatku je vyjádřením moderní ženskosti, dvojí povahy žen, ale i samotné vůně. Flakon vyrobený z elegantního, kouřově-modrého skla na nejtenčím a nejvyšším zlatém jehlovém podpatku zachycuje vůni GOOD GIRL.

GOOD GIRL, první flakon s vysokým podpatkem, je geniální ve své technologii, stejně jako v designu. Rozstřik parfému je zajištěn pomocí sofistikovaného ztvárnění v horní části flakonu, jenž je vytvořen složitým systémem vnitřního tlaku, který byl vyvíjen po dobu čtyř let za použití více než šest seti interních testů, aby byla vytvořena takové mechanická práce, která by byla kompatibilní s jedinečným provedením flakonu. Nepředvídaná a vysoce inovativní vůně vzniká jako nezapomenutelné a emocionálně poutavé dobrodružství, kdy GOOD GIRL zachycuje podstatu a představivost moderní silné ženy..