NOVINKA - CAROLINA HERRERA / GOOD GIRL



Carolina Herrera a Good Girl představuje sběratelskou kolekci
Nejprodávanější vůně domu Carolina Herrera Good Girl nyní září v exkluzivní sběratelské kolekci dvou různých flakonů.

New York, 1. dubna 2017. Vychvalovaná Good Girl je nyní znovuzrozena ve sběratelské edici Good Girl, limitovaná edice flakonů již ikonické parfémové vody ve dvou různých zdobených flakonech – jak jinak než ve tvaru lodičky na jehlovém podpatku.

Pro tuto speciální edici, Carolina Herrera přetvořila ikonickou lodičku ve dva elegantní flakony. Jeden z nich přichází ozdoben tříbarevnými stříbrnými glitry a je zabalený v nepřehlédnutelné třpytivé krabičce. Druhý – kterého je celosvětově pouze 300 kusů. Je ručně oděn do téměř dvou tisíc broušených krystalů Swarovski a je prezentován v neodolatelné krabičce, potažené černým sametem.

Vzhledem k nevídanému úspěchu parfémové vody, Carolina Herrera de Baez, kreativní ředitelka vůní Carolina Herrera, vytvořila Good Girl kolektor, aby pozvedla Good Girl k dosažení té největší nádhery. "Good Girl je fascinující způsob komplexu vůně, která má co říct už od samého začátku", prohlásila o ní.

Herrera de Baez kolektor je popoháněn vpřed inspirací originální Good Girl, vůně zrozená z nádherných protikladů a ze stále přítomné duality moderní ženskosti. Sběratelský kousek Good Girl předvádí tajemného, smyslného ducha s krásnou a okouzlující třpytivou stránkou, která posiluje božskou dualitu.

Proběhlo více než 600 testování k vyvinutí průkopnického flakonu ve tvaru jehlového podpatku s touto originální vůní. Mechanické mistrovské dílo, s komplexní funkcí a propracovaným designem flakonu, který je v této sběratelské edici znovu o krok dále. Nyní pokrytý brilancí, kolektor Good Girl projevuje svou schopnost držet krok s nezbednou povahou Good Girl, která si zachovala svého původního ducha.

Carolina Herrera de Baez otevírá cestu se stejným oslňujícím týmem, který podpořil vytvoření a představení původní vůně. Elegantní flakon, tvořen formulací Louise Turner, dosahuje nových výšin. V opětovné spolupráci s absolutní Good Girl Karlie Kloss, kterou zvěčnil mezinárodně uznávaný fotograf Mario Testino.

Oba flakony jsou inspirovány zručností, stylem a ženskostí domu Carolina Herrera. Tato exkluzivní edice zachycuje půvab a klade vynikající důraz na detail módního domu a zároveň ctí původní hodnotu vůní značky.

"S kolektorem Good Girl, vůně i flakon vyjadřuje duplicitní smyslnost, ženskost, sílu a spletitost ženského světa." Carolina Herrera de Baez

Good Girl byla v roce 2016 jednou z nejprodávanějších vůní a stala se úspěšnou na všech trzích. Představení proběhlo od července do října na všech celosvětových trzích, což je téměř trojnásobek běžných představení v tomto oboru.

Sběratelská edice bude k dostání během následujících měsíců v Evropě, Latinské Americe a středním východě. Globální rozšíření této edice na další trhy proběhne před koncem roku 2017. Sběratelská edice bude dostupná v 80 ml formátu, prodávaném samostatně a exkluzivně po dobu jednoho roku.

O DOMU CAROLINA HERRERA
Carolina Herrera je mezinárodní módní dům, známý také díky parfémům. Proslul hlavně svou nadčasovou elegancí a rafinovaností. V roce 1981 ho založila Carolina Herrera: Titulní kolekce značky se skládala z konfekčního oblečení pro ženy, muže i děti a také ze svatebních šatů a vůní. Voňavé dobrodružství začalo v roce 1988 představením první toaletní vody Carolina Herrera. V roce 1997 se připojila také její dcera Carolina Herrera de Baez jako kreativní ředitelka vůní Carolina Herrera. Divize parfémů se záhy rozrostla o 20 vůní, prodávaných ve více než 100 zemí světa.

Dům Carolina Herrera je tvořen třemi značkami a každá z nich má svou výraznou osobnost. Carolina Herrera New York reprezentuje vždy dokonalou a sofistikovanou ženu z Upper East Side. CH Carolina Herrera znázorňuje městský životní styl nenuceného luxusu, úzce související s "radostí ze života" této značky. A konečně, 212 Carolina Herrera zapadá více do každodenního a šik životního stylu, blízkému mladé generaci, která žije na okraji města a na party chodí do samého centra města. Obě módní značky tvoří spolu s vůněmi kolekce, které zrcadlí nenucenou sofistikovanost a ikonický styl samotné zakladatelky, kterou není nikdo jiný, než samotná Carolina Herrera.



Boucheron Jessica Zoella Jil Sander Thalgo Eksperience Kocostar Marionnaud Erborian YSL Missoni Cacharel Qudo Karl Lagerfeld Human+Kind