GUCCI - Bloom Acqua di Fiori


Pouta stvrzená spontánností a čirou radostí z mládí… Přátelství mezi ženami se rychle upevňuje a brzy ho nezničí ani všemocný čas. Jejich skutečné spojení nyní odhaluje nová kapitola Gucci Bloom. Gucci Bloom Acqua di Fiori, svěží zelená vůně, která vznikla jako variace na původní Gucci Bloom, je oslavou vitality, energie mládí a přátelství. Povznášející a zářivá vůně doslova vybízí k odhalování krásy nevědomé nevinnosti.

TÓNY
Novou vůni pro Alessandra Micheleho navrhl mistr perfumér Alberto Morillas. Ve svěží, lehce zelené Gucci Bloom Acqua di Fiori najdete stejně vysokou koncentraci přísad jako v Gucci Bloom, která připomíná vůni rozkvetlé zahrady.

Kompozice si ponechává původní rozkvetlý akord z Bloom, který však halí do unikátního olfaktorického vyjádření. Vrchní tóny představují intenzivně zelený a svěží nový vodní akord zelené galbanové pryskyřice a lahodných poupat černého rybízu. Jemné pižmové tóny galbanových lístků si radostně pohrávají s jemně kořeněnými poupaty černého rybízu. V srdci se opět představí poupata jasmínu, rangoon liána a tuberóza, které znáte z Gucci Bloom, smyslné pižmo a santalové dřevo zase přinášejí hloubku do hřejivé báze. Dohromady tóny víří v radostném květinovém vodopádu, který ožívá i v kampani.

KAMPAŇ
Gucci Bloom Acqua di Fiori oslavuje vitalitu a energii mládí a v rámci kampaně je tato vůně vyjádřena snovým světem. Ve videoklipu, který režíroval Glen Luchford, se objevují tváře legendárního módního domu Dakota Johnson, Hari Nef a Petra Collins. Užívající si radostí, které jim nabízí krása přírody, přičemž procházejí znovuzrozením a hrdě se hlásí ke svému jedinečnému poutu. Koupají se za soumraku v třpytící se hladině jezera, která je poseta květinami a lemována rákosím. Trojice je zachycena v okamžiku, kdy je plná živoucího optimismu. Přišlo jaro a jeho atmosféra plná naděje dokonale odpovídá emocím, které z dívek doslova tryskají.

OBAL
Krabičku Gucci Bloom Acqua di Fiori podobně jako Gucci Bloom zdobí (navenek i uvnitř) florální potisk Herbarium, tentokrát však v nové zelené barvě. Vzor ve stylu toile de jouy, kde najdete třešňové lístky, větve a květy, je orámován silnou černou linkou, kterou najdeme i na štítku přilepeném na světle růžové lahvičce. Její barva odráží jemné tóny vůně a beze slov hovoří o energii a svěžesti.



Boucheron Jessica Zoella Jil Sander Thalgo Eksperience Kocostar Marionnaud Erborian YSL Missoni Cacharel Qudo Karl Lagerfeld Human+Kind