LANVIN - Éclat d’Arpege for Men




HISTORIE
V roce 1927 vytvořila slavná módní návrhářka Jeanne Lanvin dnes již kultovní parfém Arpege, který věnovala své jediné dceři Marii-Blanche – nadšené hudebnici – k jejím 30. narozeninám. Nezvyklý název údajně vymyslela sama Marie-Blanche, zvaná od dětství Marguerite, kterou inspiroval výraz označující v hudbě harfový způsob hraní rozložených akordů postupně a rychle za sebou – arpeggio.

Přesné složení legendární vůně je dodnes přísně střeženým tajemstvím, lze jen vytušit přítomnost ambry a mechu. Flakón ve tvaru koule je zdoben stylizovanou kresbou matky Jeanne Lanvin, která se v plesové róbě něžně loučí před odchodem do společnosti s maličkou Margueritou. Ostatně jde o emblematickou kresbu, která se po několika grafických změnách stala i symbolem celé značky LANVIN.

Tímto však zdaleka není příběh vůně Arpege vyčerpán. V roce 2002 uvedl LANVIN půvabnou moderní květinovou vůni Éclat d’Arpege a napsal tak další kapitolu nesmrtelného příběhu lásky k Arpege. I ona dokázala okouzlit ženy po celém světě a po právu jí patří místo mezi nejžádanějšími vůněmi 21. století.

Neméně smělé ambice má i nová pánská vůně Éclat d’Arpege for Men, která v sobě nese samotnou esenci moderního muže, včetně jeho neoddiskutovatelné přitažlivosti a šarmu.

Novince nechybí mužná elegance příznačná pro pánské modely módního domu LANVIN, charakteristické čistými rafinovanými střihy a použitím těch nejkvalitnějších materiálů. Proto uspokojí i ty nejnáročnější muže, kteří preferují jednoduché a skvěle padnoucí oblečení.

Éclat d’Arpege for Men v sobě hrdě nese odkaz značky LANVIN: klasický, osvěžují, smyslný a neomylně elegantní.

VŮNĚ
Vlastní vonná kompozice vyniká kontrasty, v nichž se mísí exploze svěžích úvodních tónů s jemnými akordy srdce umocněnými dřevitým základem.

Podmanivé propojení dřevitých akcentů jí dopřává na neodolatelné mužnosti – pro svého nositele se stane "druhou kůží", symbolem jistoty a přitažlivosti.

Parfumářka Sonia Constant kladla při své práci na Éclat d’Arpege for Men důraz na ty nejkvalitnější ingredience: cedrové dřevo a ambrofix znásobené ušlechtilostí santalového dřeva a pižma. Jejich smyslnou kompozici parfumářka propojila s jiskřivým koktejlem italských citrusů - bergamotu, sicilského citrónu a mandarinky. Pro znásobení svěžího vyznění celé kompozice sáhla po zelených lístcích fialky, rozmarýnu a jasmínu.

"Vlastní vůně má připomenout osvěžující dotek čerstvého vzduchu na nahé kůži a zároveň propojit eleganci s čistotou a náznakem rezervovanosti do ryze moderní kompozice," uvádí Sonia Constant.

FLAKÓN
Přes čiré sklo flakónu prosvítá blankytně modrá barva vlastní vůně, která v sobě nese příslib svěžesti a čistoty vyjádřený vodním akordem. Korunuje jej rafinovaně jednoduchý kovový uzávěr podtrhující mužnou eleganci.

Krabička z plexiskla v kouřově šedém odstínu dává důmyslně vyniknout kráse samotného flakónu.

KAMPAŇ
S pohledem upřeným k horizontu a atletickou postavou rýsující se na pozadí moře – právě tak se nám představuje okouzlující muž LANVIN, jemuž svou tvář i mužnou muskulaturu propůjčil model Bruno Rosendo.

Muže LANVIN charakterizuje touha po lásce, svobodě a radost ze slunečných dnů strávených na plážích Středozemního moře v okolí St.Tropez. Právě tam totiž uniká relaxovat před hektickým životem ve velkoměstě. Kampaň mistrovsky nafotil Christophe Musiol.



Boucheron Jessica Zoella Jil Sander Thalgo Eksperience Kocostar Marionnaud Erborian YSL Missoni Cacharel Qudo Karl Lagerfeld Human+Kind