LANVIN - Éclat d’Arpege for Men




HISTORIE
V roce 1927 vytvořila slavná módní návrhářka Jeanne Lanvin dnes již kultovní parfém Arpege, který věnovala své jediné dceři Marii-Blanche – nadšené hudebnici – k jejím 30. narozeninám. Nezvyklý název údajně vymyslela sama Marie-Blanche, zvaná od dětství Marguerite, kterou inspiroval výraz označující v hudbě harfový způsob hraní rozložených akordů postupně a rychle za sebou – arpeggio.

Přesné složení legendární vůně je dodnes přísně střeženým tajemstvím, lze jen vytušit přítomnost ambry a mechu. Flakón ve tvaru koule je zdoben stylizovanou kresbou matky Jeanne Lanvin, která se v plesové róbě něžně loučí před odchodem do společnosti s maličkou Margueritou. Ostatně jde o emblematickou kresbu, která se po několika grafických změnách stala i symbolem celé značky LANVIN.

Tímto však zdaleka není příběh vůně Arpege vyčerpán. V roce 2002 uvedl LANVIN půvabnou moderní květinovou vůni Éclat d’Arpege a napsal tak další kapitolu nesmrtelného příběhu lásky k Arpege. I ona dokázala okouzlit ženy po celém světě a po právu jí patří místo mezi nejžádanějšími vůněmi 21. století.

Neméně smělé ambice má i nová pánská vůně Éclat d’Arpege for Men, která v sobě nese samotnou esenci moderního muže, včetně jeho neoddiskutovatelné přitažlivosti a šarmu.

Novince nechybí mužná elegance příznačná pro pánské modely módního domu LANVIN, charakteristické čistými rafinovanými střihy a použitím těch nejkvalitnějších materiálů. Proto uspokojí i ty nejnáročnější muže, kteří preferují jednoduché a skvěle padnoucí oblečení.

Éclat d’Arpege for Men v sobě hrdě nese odkaz značky LANVIN: klasický, osvěžují, smyslný a neomylně elegantní.

VŮNĚ
Vlastní vonná kompozice vyniká kontrasty, v nichž se mísí exploze svěžích úvodních tónů s jemnými akordy srdce umocněnými dřevitým základem.

Podmanivé propojení dřevitých akcentů jí dopřává na neodolatelné mužnosti – pro svého nositele se stane "druhou kůží", symbolem jistoty a přitažlivosti.

Parfumářka Sonia Constant kladla při své práci na Éclat d’Arpege for Men důraz na ty nejkvalitnější ingredience: cedrové dřevo a ambrofix znásobené ušlechtilostí santalového dřeva a pižma. Jejich smyslnou kompozici parfumářka propojila s jiskřivým koktejlem italských citrusů - bergamotu, sicilského citrónu a mandarinky. Pro znásobení svěžího vyznění celé kompozice sáhla po zelených lístcích fialky, rozmarýnu a jasmínu.

"Vlastní vůně má připomenout osvěžující dotek čerstvého vzduchu na nahé kůži a zároveň propojit eleganci s čistotou a náznakem rezervovanosti do ryze moderní kompozice," uvádí Sonia Constant.

FLAKÓN
Přes čiré sklo flakónu prosvítá blankytně modrá barva vlastní vůně, která v sobě nese příslib svěžesti a čistoty vyjádřený vodním akordem. Korunuje jej rafinovaně jednoduchý kovový uzávěr podtrhující mužnou eleganci.

Krabička z plexiskla v kouřově šedém odstínu dává důmyslně vyniknout kráse samotného flakónu.

KAMPAŇ
S pohledem upřeným k horizontu a atletickou postavou rýsující se na pozadí moře – právě tak se nám představuje okouzlující muž LANVIN, jemuž svou tvář i mužnou muskulaturu propůjčil model Bruno Rosendo.

Muže LANVIN charakterizuje touha po lásce, svobodě a radost ze slunečných dnů strávených na plážích Středozemního moře v okolí St.Tropez. Právě tam totiž uniká relaxovat před hektickým životem ve velkoměstě. Kampaň mistrovsky nafotil Christophe Musiol.