NOVINKA - NINA POP 10th BIRTHDAY EDITION



#NinaPopParty

Nina slaví své narozeniny. Bujaré narozeniny. Pořádá velkou narozeninovou párty ve stylu výstřední pohádky.

Dnes je tomu právě deset let od okamžiku, kdy se začal psát neuvěřitelný příběh Niny. Roky plynou a příběh se společně s přibývajícími léty píše dál.

Byla nebyla jedna princezna, která.. Stop! Neobvyklá pohádka nikdy nezačíná slovy ,,Bylo nebylo”. To, co je obsahem neobvyklé pohádky, se děje teď a tady. Na světě žije jedna žena, která sní o ženskosti. Fantazii, kterou sní s otevřenýma očima. Jedinečnou historku s # a @. Příběh, ze kterého můžeš odejít domů kdykoliv chceš. Kde zakotvená pravidla jsou zcela obrácena vzhůru nohama a kde si vytváříš svá vlastní nebezpečí.

Na počest svých narozenin Nina proniká do tajů svých vlastních tužeb, emocí a nadějí. Těch z minulosti, z přítomnosti a z budoucnosti, které plynou časem rychlostí slunečního paprsku, mžikem oka. Hudba hlasitě hraje, duní. Nina tančí. Hudba začíná nabývat na intenzitě, zesiluje. Tato hudba evokuje prožívání snů a vzpomínek – kým Nina byla a kým v budoucnu bude.

Nina. Na každém kroku, za každým smíchem, který Nina rozdává, se tvoří nový sen. O sobě? Možná … Náznak neskonalé touhy. Zdál se tento sen snad před deseti lety nebo se bude zdát až za deset let? Není důležité, kdy přesně se tento sen zdál či bude zdát, důležité je to, co se odehrává nyní. Nina se snaží hledat sama sebe, snaží se překvapovat, testovat a znovuobjevovat své vlastní hodnoty.

Deset let. Věčnost ve sfoukávání svíček. Nina tyto svíčky sfoukává. A v tuto důležitou chvíli vzniká pro Ninu nový magický parfém. Nina se cítí živější a svobodnější než kdy předtím. Vdechuje ty božské ingredience. Zakusuje se do jablka lásky. Nino, Tvůj život je zcela před Tebou. Krásné narozeniny, Nino.

# Nina X 10
1. V roce 2006 vytvořil mistr parfumér Olivier Cresp první vůni Nina Eau de Toilette.
2. V roce 2009 byla vytvořena prestižní sběratelská edice ve spolupráci s módním domem Swarovski: Nina Precious.
3. Uvedení parfemované vody L´Elixir je datováno k roku 2010.
4. V roce 2010 také byla vytvořena facebooková stránka Nina, která nyní čítá téměř 3 miliony fanoušků.
5. Francouzská ilustrátorka Lilidoll v roce 2012 vytvořila kawai limitovanou edici Nina Fantasy.
6. V roce 2013 byla uvedena Nina L´Eau Eau Fraiche.
7. V roce 2013 se novou tváří Niny stává top modelka Frida Gustavsson, která září při doprovodu své sněžné sovy Palomy.
8. V roce 2014 se Nina spojuje s módním domem Ladurée z důvodu, aby byla vytvořena limitovaná edice, která se stává celosvětově proslulá: makronkový parfém La Tentation de Nina.
9. V roce 2015 Nina přichází s limitovanou edicí Les Délices de Nina a hrou pro mobilní telefony, která nese stejnojmenný název.
10. V roce 2016 Nina slaví své 10. výročí, přičemž vzdává poctu originální kultovní vůni Nina, kterou zde nazývá Nina Pop.

Exploze barevných puntíků
Červená, růžová, mandarinková, žlutá, modrá... k výročí oslavy 10. narozenin se Nina stává psychedelická! Renovace flakonu, v podání francouzské umělkyně Coco, se slavné Nina jablíčko stává bláznivé. Jeho bílé lakované tělo je tvořeno mnoha puntíky, které jsou buď propojené, navzájem se odrážející nebo splývající dohromady. Jiskřivé a slavnostní, duha víření barvených puntíků dává původnímu flakonu bohémský vzhled a zároveň vyzdvihuje okamžik tohoto velkého výročí v dějinách linie Nina, která slaví v roce 2016 své desáté narozeniny. Zde se rozkládá bláznivá dekáda s pohádkovou atmosférou.

Nina, magický parfém
10 let! Milostný příběh se začal psát již v roce 2006, kdy Nina Ricci oslovila ke spolupráci mistra parfémů Oliviera Crespa, aby vytvořil ,,magický parfém". Ninu. Květinovou vůni s jemnou signaturou bohémství, vzácnými jiskrnými tóny a dvojným charakterem srdce této vůně. Zahalen v karamelu, jablečném závoji, uvolňujícím se prostřednictvím vzdušné směsi citrusových plodů a smyslného základu lehkých tónu dřeva. Její smyslnou ženskou signaturou Nina okamžitě získala celosvětový úspěch. V průběhu let tato vůně přinesla četné variace, hry s odvážnou vynalézavostí.

Krátký název vyprávějící celý tento příběh
Název Nina byl získán od tvůrkyně pařížského módního domu, který je synonymem pro francouzský šarm a ztělesnění absolutní ženskosti. Jako herečka v tomto netradičním příběhu Nina sní o ženskosti, proplouvá mezi fantazií a realitou, propojuje svoji pohádkovou povahu svého snového světa se sofistikovaným světem klasického pařížského stylu. Tato mladá dívka, půvabně elegantní, je spontánní, tajemná a zasněná, stejně jako je veselá a tvrdohlavá. Opravdicky bezelstná dívka je vedena svými touhami a emocemi a je neodolatelně spjata s legendárním jablkem...

Kultovní flakon
Tato moderní interpretace smyslně krystalického jablka, navrženého módním domem Maison Lalique v roce 1952 pro parfém Fille d'Eve de Nina Ricci, ukazuje, že flakon Nina je více než vhodnou obměnou původního flakonu. Najednou se stává významným a vyhledávaným must-have, nikdy toto jablko není stejné, přesto vždy perfektně rozpoznatelné. Mění se v každé nové kapitole příběhu Niny. Jeho linie, barvy a materiály jsou obměňovány. Svěží světy jsou zkoumány pomocí tvůrčí nebo umělecké spolupráce, jako je například s Ladurée, Swarovski nebo ilustrátorkou Lilidoll.

Fenomén Nina
Jen několik let stačilo, aby se Nina stala jedním z nejúspěšnějších výtvorů parfuméra. Tato vůně, která je po řadu let prodávaná v top obchodech a stále se řadí mezi nejprodávanější parfémy již od dob, kdy Nina vznikla, tak stále svádí více a více mladých žen. Díky digitálnímu dosahu a výhradně inovativní on-line zkušenosti, se Nině podařilo navázat pevné spojení se zákazníky a vybudovala si tak jedinečný vztah se světem mladých žen. S téměř 3.000.000 fanoušky na své stránce na Facebooku je parfémem se světově nejvyšším počtem fanoušků na všech sociálních sítích. A nyní slaví své 10. narozeniny tím správným způsobem s: #NinaPopParty.