NOVINKA - NINA RICCI - L'Extase Caresse de Roses



INTENZIVNÍ A SVĚŽÍ
V roce 2015 značka Nina Ricci vytvořila nový ženský sen: L'Extase. V podání slavného nose Francise Kurkdjiana byla vytvořena tato květinovo-orientální vůně s pižmovými akordy evokující ženské touhy se skutečně erotickou signaturou. V roce 2016 značka Nina Ricci rozšiřuje toto erotické pojetí vzrušující cesty do srdce ženských tužeb s Eau de Parfum - Légere L'Extase Caresse de Roses.

ŠPERK NA TĚLE
Chvějící se zlato přímknuté na kůži. Nahota zahalena jedinečným šperkem. Ladný pohyb zlatého řetízku. Jemné sevření rozevlátých, přesto poddajných řetízků, probouzí smysly a odhaluje sepjetí tohoto řetízku s flakonem v pudrově růžové barvě přecházející do průhledné textury. Šperk L'Extase Caresse de Roses získává inspiraci z ikonického Calisto náramku, který byl vytvořen Guillaumem Henrym ve své první kolekci nazvané ,,Ready-to-wear” pro značku Nina Ricci. Vůně, L'Extase Caresse de Roses je velmi blízce spjata s původní vůní L'Extase, kdy si ponechává základní znaky L´Extase. Leč je obohacena o svůj vlastní jemný sametový nádech, zatímco je sevřena jemnými zlatými řetízky.

SEVŘENÍ
Po příchodu vůně L'Extase se její tvůrce Francis Kurkdjian opět spojil se značkou Nina Ricci a vytváří tak svoji druhou vůni pro tuto značku, Eau de Parfum Légere, která má ulpět na kůži jako šperk. Její květinovo- pižnová směs, jemná - avšak smyslná, probouzí vzrušující ženskost. Erotická signatura je podepsána ve dvou souznících akordech v podobě Adornment of Roses (v ozdobu z růží), ve které smyslná jemnost bulharské Rose Essence a Rose Absolute Turkish se pojí s jemnou svěžestí pivoňky a nótami fialek; a, stejně jako ve vzájemném lidském objetí, žhnoucí nádech akordů kůže proudí, aby vytvořil bouřlivě smyslné procítění.

VOLNÁ ŽENSKOST
Více než role, je to ztělesnění: Laetitia Casta je L’Extase. Volná, instinktivní, přetékající svojí přirozeností. Neskonale krásná francouzská herečka vyzývá ženy, všechny ženy, aby se poddaly svým touhám a odhalily svoji neskonalou ženskost.