Historie Marionnaud Parfumeries

V roce 1984 započal neslýchaný příběh Marcela Frydmana, který poté, co zakoupil první parfumérii, nabídl zákazníkům současně novou koncepci: vybraný prodej kosmetických výrobků s výhodnými cenami ve spojení s odpovídající obsluhou zákazníka.

V průběhu následujících 14 let Marcel Frydman přejal řetězec parfumerií a butiků, jejichž počet v roce 1998 dosáhl 90 maloobchodních míst. Tehdy, aby získal dodatečný kapitál, rozhodl se uvést společnost na burzu. Během čtyř let se mu podařilo nashromáždit kapitál ve výši 300 milionů EUR. Rok 2000 byl prvním rokem, kdy Marcel Frydman koupil několik společností také v jiných zemích Evropy. Toto rozhodnutí bylo velmi úspěšné.

Marionnaud je dnes dceřinou společností mezinárodní skupiny CK Hutchison Holdings Limited (CK Hutchison), která sídlí v Hong Kongu. CK Hutchison působí ve více než 50 krajinách a zaměstnává téměř 270 000 zaměstnanců. Skupina podniká v 5 klíčových oblastech: energie, telekomunikace, infrastruktura, maloobchod a přístavy a k nim přidružené služby.

Více informací najdete zde

"Nejdůležitější je spojení zákazníků s firmou a k tomu bezpochyby prospívá dobrá obsluha zákazníků a péče o dobrý obraz firmy".

Boucheron Jessica Zoella Jil Sander Thalgo Eksperience Kocostar Marionnaud Erborian YSL Missoni Cacharel Qudo Karl Lagerfeld Human+Kind