NOVINKA - YSL - L´Homme Ultime



Podstata současného muže, kterou tlumočíme prostřednictvím vůně… L’HOMME se v roce 2016 vrací v podobě zbrusu nového složení. Představujeme L’HOMME ULTIME, odvážný olfaktorický manifest, který ztělesňuje pilíře moderního mužství: Přitažlivost, sebedůvěru a styl.

Ve snaze zachytit tuto novou podstatu mužství představuje společnost YSL Beauté novou tvář, nový příběh i zcela novou kampaň. Nový rozbřesk v historii muž, který nyní oslavuje Yves Saint Laurent.

DNEŠNÍ MUŽNOST, DVOJAKOST HODNOT
Co to znamená být mužem v roce 2016? Pojem mužství se už nevejde do jasně definované šablony, mužství už odstranilo všechny hranice a rozpíná se. Muž se vyvíjí.

Jeho postoj zůstává, ale nyní je tajemnější. Pustí vás do svého světa, jeho část si ale nechává pro sebe. Je opravdový, autentický a jeho touhy rozeznívá ryzí živočišnost. Jeho chůze je sebevědomá… Ví, že ho ostatní sledují. Jeho charisma uhrane. Je divoký a nespoutaný a žije naplno, aniž by nad sebou ztrácel kontrolu. Představuje živoucí sílu, která propojuje svět okolo něj. Zároveň je však jaksi vzdálený a nedotknutelný. Má sílu a styl, nepostrádá však mužnost. Muž roku 2016 je člověkem, který nehledá kompromisy a vyniká dvojakým aspektem svobody a zároveň dokonalého sebeovládání. Okouzluje ženy a inspiruje muže. Je přirozeným lídrem.

ZTĚLESNĚNÍ MODERNÍHO MUŽE
Navázali jsme spolupráci s novozélandským modelem Vinniem Woolstonem, který v současnosti vládne módnímu světu. Nikdo nedokáže lépe ztělesnit charakter L’HOMME a obrázek moderního muže. Woolstonův pohled vás zaujme nepřehlédnutelnou intenzitou. Jeho klasické rysy se pojí s moderním aspektem elegance a nenucené nedbalé bezstarostnosti. Tento muž dokonale ovládá sám sebe, a to i ve chvílích, kdy jde sebejistě za naplněním svých tužeb. Chceme probudit duši této nové mužnosti k životu, a proto se Woolston stává tváří naší nové kampaně pro tiskovou a televizní marketingovou kampaň.

Elitní fotograf Billy Kidd nabídl výběr tří působivých snímků pro tiskovou kampaň. Jeho fotografický rukopis vidíme v černobílém portrétu, který vyniká touhou po zachycení osobitosti a abstrakce. Tento umělec žijící v Brooklynu společnosti YSL Beauté nabízí svůj unikátní dar zachytit intenzitu jediného momentu, díky němuž mohl vytvořit tři odlišné portréty Vinnieho Woolstona, z nichž každý vypráví svůj vlastní příběh.

Úkol zobrazit duši L’HOMME ULTIME ve filmu jsme nabídli Colinu Tilleymu z LA, který točí převážně hudební videoklipy a který už získal dvě ocenění MTV VMA. Tilleyho krátký film výmluvně ztvárňuje požitkářský aspekt muže L’HOMME ULTIME, tedy muže, který se neváhá oddat rozkoši, a který se osvobodil od pout moderního života.

V hotelovém pokoji, do něhož vstupuje první ranní světlo, se zrovna vzbudil muž. Je bez košile, stojí u okna a dívá se na město, které se pod ním rozkládá. Z kapsy saka vytahuje sešit a cosi si do něj zapisuje. O pár minut později opouští pokoj v obnošených džínech, vysokých botách a košili. Dveře nechá pootevřené.

Na chodbě míjí okouzlující ženu. Líbí se jí. Jejich oči se na sekundu střetávají. On mizí. Ona nedokáže odolat pokušení a kradmo vsouvá nohu do pokoje neznámého muže.

On nonšalantně usedá za volant klasického kabrioletu, pak se tryskem rozjede prázdnými ulicemi města. Je to muž, který ví naprosto přesně, kam míří.

Střih do hotelového pokoje. Žena zcela ponořena do záhady onoho muže něžně hladí konečky prstů jeho věci. Pak bere do ruky jeho zápisník a listuje jím.

Kabriolet se žene kolem mrakodrapů a pak mizí v tunelu. Na jeho konci sáhne po svém zápisníku. Je pryč. Muž se ale netváří překvapeně. Bleskově otáčí vůz a jede zpátky. V očích se mu zračí vzrušení.

Zastavuje před hotelem, prochází dveřmi a míjí užaslé portýry. Pak vstupuje do výtahu. V hotelovém pokoji si ona neznámá hravě přetahuje jeho sako přes ramena a zvedá si límeček, aby ještě lépe cítila jeho vůni. Jako by se chtěla ještě hlouběji ponořit do jeho podstaty.

Muž vstupuje. Francouzské okno se otevírá dokořán a bělostné záclony vlají ve větru. Dívá se na postel a hledá v ní zápisník. Místo něj v peřinách nachází svůj parfém. Jak lahvičku vrací zpátky na komodu, spatřuje neznámou ženu, která ho sleduje přes zrcadlo.

Tento příběh dokonale vystihuje duši L’HOMME ULTIME. Popisuje muže, který si je vědom své síly.

OLFAKTORICKÝ RODOKMEN, TROJICE DŘEV
Zrodila se dynastie legendárních vůní, které zaznamenávají kulturní vývoj moderního muže. Temný smyslný dopad dřevitých tónů představuje stálý motiv, který najdeme v triptychu vůní L’HOMME: L’HOMME, L’HOMME L’INTENSE a nyní i v L’HOMME ULTIME.

Dřevité tóny, od cedru, guajakového dřeva, přes vetiver až k pačuli, se obecně považují za nejmužnější motiv perfumérského průmyslu a znamenají manifest mužnosti ve formě vůně.

Díky pečlivě navržené kompozici dřev a svěžích ovocných tónů nabízí každá verze L’HOMME vlastní osobitou intenzitu a hloubku, přičemž vyjadřuje mimořádně mužné gesto smyslnosti.

L’HOMME Opojná. Nezapomenutelná. Návyková. Kompozice dřevitých nót se rozechvívá svěžím dotykem ovocného motivu. Vůni s přesvědčením a vzpomínkou, která ve vás zůstane opravdu dlouho, vytvořili perfuméři Anne Flipová, Dominique Ropion a Pierre Wargnye.

Kromě hluboce smyslných dřevitých tónů se v hlavě původního parfému L’HOMME objevuje i akord bergamotky a bílého pepře. Ve správnou chvíli ustoupí pronikavé zázvorové esenci, fialkovým lístkům a bazalkovému akordu, což vytváří magický dopad na ty nejvytříbenější olfaktorické chutě. Kořeněný aspekt v kompozici zůstává zřetelně přítomen v podobě vetiveru, semínka tonky a cedrové esence.

Odvážný manifest vidíme ve dvojí dimenzi dřevitých tónů a jasných motivech pepře a ovoce. L’HOMME vás k sobě přiláká, přivine ke svému srdci a už nikdy vás nepustí.

L’HOMME L’INTENSE
Elegantní. Magneticky přitažlivá. Požitkářská. Stejná trojice perfumérů se sešla i při psaní této druhé kapitoly vůně L’HOMME a nabídla hutnou směs dřevitých tónů ponořenou v hřejivé ambře. Slavní perfuméři vytvořili příběh o dvou polovinách, které se spojily v jediný celek.

Záplava bílého pepře a bergamotky tančí ve vzduchu a explodují do podoby neuvěřitelně svůdného absolutu z pomerančového květu. Lístky fialek a koňakový akord procházejí srdcem vůně a nechávají za sebou stopy rafinované mužnosti. V závěsu se objevuje animalistický benzoin, který se pojí se semišovým akordem a příjemně hřejivým akordem cedrového dřeva.

Nejde o žádný doplněk, nýbrž o plnohodnotné a zároveň neuchopitelné vyjádření mužnosti v její nejčistší podobě.

L’HOMME ULTIME
Hrdě vzdorující. Vyzývavá. Osvobozující. Suverénní krok k neskonalé energii damašské růže dodává sílu této nové a smělé interpretaci klasického L’HOMME. Jde o plod představivosti mistrů perfumérů Anne Flipové, Dominique Ropiona a Juliette Karagueuzoglouvé.

Aromatická, dřevitá a výsostně podmanivá kompozice, která zprvu překvapí povznášející esencí grapefruitu, se dále otevírá v podobě zázvoru a kardamomového semínka. Středem vůně se pak jako střela prožene mužná růže, která celou kompozici pozvedne a rozjasní, a která stojí v kontrastu s umírněným kakostem a zemitou smyslností šalvěje. O pár chvil později se o slovo hlásí cedrový olej a vetiver, které tvoří páteř celé vůně a které jí přinášejí aspekt nezpochybnitelné autority.

Moderní vůně L’HOMME ULTIME značí novou kapitolu knihy vůní pro muže. Charakteristické tóny růže získávají novou podobu a mužný, revoluční a dokonale charakteristický aspekt.

ZNOVUZROZENÍ LEGENDÁRNÍ LAHVIČKY
Dynamický a působivý olfaktorický odkaz si žádá dynamickou a působivou lahvičku. Spojení čistých linií a povědomého designu L’HOMME se znovu objevuje na scéně.

Původní lahvička L’HOMME obsahovala původní vůni a vyznačovala se slabým zlatavým zabarvením. L’HOMME INTENSE zase vyniká hutným červenohnědým odstínem. V případě třetí verze této legendy přinášíme čirou lahvičku stejného tvaru, zatímco obsažená vůně má šedomodrou barvu, aby odpovídala dojmu svěžesti moderní vůně a zároveň oslavila novodobou mužnost a svobodu. Ikonická lahvička s čirými stěnami doslova vyzařuje světlo.

Sebevědomě těžká lahvička je opatřena charakteristickým uzávěrem ve tvaru šestiboké matky a dokonale padne do dlaně.

L’HOMME ULTIME znamená nový příběh moderního mužství, který kombinuje klasické prvky s revolučním průlomovým aspektem.

Pro muže, který za sebou nechává stopu. Pro přirozeného lídra. Od Yves Saint Laurent.

Boucheron Jessica Zoella Jil Sander Thalgo Eksperience Kocostar Marionnaud Erborian YSL Missoni Cacharel Qudo Karl Lagerfeld Human+Kind