Informace o produktu








#



Nová vůně Gucci dokazuje sílu vzpomínek, přináší je zpět z minulosti a oživuje je. Přemísťováním se tam a zpět v chronologii času se minulost a přítomnost spojují jedinečným mostem, který se promítá přímo do budoucnosti. Představujeme novou univerzální vůni Gucci. Nadčasový parfém pro muže i pro ženy. Představujeme Gucci Mémoire d’une Odeur.

 

KAMPAŇ

 

Setkání svobodomyslné rodiny, která žije nevázaným životem a vytváří společně vzpomínky – nápad Alessandra Michele. Písničkář a herec Harry Styles je hlavní postavou v obsazení rodiny, které dále zahrnuje eklektickou a univerzální směs talentu a modelek.

#
#

Režisér kampaně Glen Luchford prodchnul video a obrázky živou nostalgií pod uměleckou taktovkou Christophera Simmondse. Tištěná reklamní kampaň je komponovaná jako rodinné fotoalbum, které představuje povahu jednotlivých členů rodiny a jejich vzájemné vztahy.

VŮNĚ

 

Gucci Mémoire d’une je elixír, který přesahuje pohlaví svou individualitou a představuje novou olfaktorickou rodinu – Mineral Aromatic. Mineral Aromatic je směs vůní a emocí: vzdušná, pižmová, přírodní, transparentní, autentická a sebevědomá. Transcendentní akord obsahuje nezvyklé a enigmatické složky a je definován tónem římského heřmánku. Alessandro Michele si představuje tuto konkrétní rostlinu uvnitř parméfu, namíchaného mistrem parfumérem Albertem Morillasem.

#


 

DESIGN

Alessandro Michele objevil klasický flakon parfému Gucci a nechal se jím inspirovat při návrhu láhve pro Gucci Mémoire d’une Odeur. Láhev je vyrobena z průhledného světle zeleného skla, má elegantní siluetu a je rýhovaná jako starořecký sloup, korunovaná lesklým zlatým uzávěrem. Rámuje ji zlatá fólie s logem Gucci a názvem parfému.

 

V ZÁKULISÍ

 

Rodina je zachycena v různorodém předměstí Říma, jak tančí a piknikuje ve slunci zalitých ruinách Canale Monterano a v rodinném sídle Montecalvello Castle – středověkém hradě s fontánou uprostřed nádvoří a enigmatickými freskami uvnitř i venku.